Искам да бъда обичан...

"....:
- Той не ме обича! Защо не ме обича? Аз давам всичко, а той за мен нищо!!! Кога ще ми даде, колко да чакам...
Ако се държеше с мен по различен начин, щях да съм щастлива, но той все бърза... не остава да спи при мен... не познавам приятелите му...не знам къде живее
Няма да стане... не искам да губя... ще му докажа, че греши...как може да ме отхвърля...
И дума да не става да не се виждаме вече....
Трябва да му се обадя..."



Отговорите са въпроси към вас самите...
Вие защо обичате човек, който не ви обича, държи се зле с вас и се сте готови да излезнете на бойното поле срещу него/нея само , за да го/я сразите ... врагове ли сте?
Защо сте съгласни да бъдете в сянка и активно оставате там? Има ли нещо привлекателно? Какво мислите харесва на вашия партньор в тези отношения? Говорите ли си за това как се чувствате един с друг? А един без друг?
Ако можете да опишете двама души, които се обичат как биха изглеждали те? Дали щяха да плачат? Различно ли щяха да мислят един за друг?
А вие къде сте? Как се чувствате?

Коментари

Популярни публикации